Laatste paar weken deel 1! - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Rick Rond - WaarBenJij.nu Laatste paar weken deel 1! - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Rick Rond - WaarBenJij.nu

Laatste paar weken deel 1!

Door: Rick de Rond

Blijf op de hoogte en volg Rick

21 December 2014 | Marokko, Agadir

Goedendag allemaal!

Het schoot me vanmiddag in eens binnen dat ik nog een stuk moest schrijven van de week dus daarom ben ik hier weer! Heb van de week weer bezoek gehad van uit Nederland! Maandagmiddag ben ik weer samen met Khalid naar het Noorden gereden. Wat een takkeend is dat toch mensen... Voor de mensen die dit lezen type maar is in google maps in agadir tot kenitra, dat eind heb ik weer gereden. Het is een 7 uur rijden, alleen zou het volgens mij nog wel korter kunnen margoed... Khalid reed en je mag hier op de snelweg ook 120 maar er is met plekken bijna niemand en perfecte weg! maar nee maximaal 120 rije omdat het niet mag.. Ik zou zegge leg een klinker op de gas en kijk alleen maar vooruit maar goed.. we zijn er gekomen hoor dus geen klachten!
Dinsdag hebben we met Henry, Khalid en Achraf een rondje gedaan bij de boerderijen in het noorden. Hier worden maar 3 gewassen geteeld. Het is in Noord Marokko wel heel anders dan hier hoor. Het weer lijkt meer op Nederland, regen en koud. nu was het wel droog maar wel koud en winderig. Woensdagmorgen zijn we weer richting Agadir gereden om daar wat bezoeken te brengen aan de blokken in het zuiden, hiermee zijn we donderdagmorgen gestart omdat we woensdag laat terug waren en het niet echt de moeite was om nog te gaan kijken. Vrijdagmorgen hebben we de bezoeken af gemaakt en alles samen gevat. Ik heb Henry vrijdagavond op het vliegveld hier afgezet.
Gister en vandaag ben ik zelf bezig geweest, allerlei dingen afwerken en aan mijn opdracht werken! Dat kan opzich ook wel eens...
Het gaat hier allemaal wel zijn gangetje, het was even wat drukker door de kerst maar dat is weer een eindje gezakt nu.
Kerst kennen ze hier wel en er is wel 1 dag vrij geloof ik.
Het rijden hier gaat ook steeds beter, ik denk dat ik volgende week in Nederland wel moet wennen, hier mag alles maar daar kunnen ze in Nederland niet me lachen denk ik. Je zou hier eigenlijk minimaal 3 keer op een dag uit moeten stappen om iemand op zen smoel te rammen omdat ze echt lomp of associaal rijen maargoed dat kun je dan ook beter niet doen... Ik doe dan maar gewoon mee met dat rij gedag! haha

Ik zal zo is gaan eten en ik vlieg dinsdagmorgen weer naar huis om met kerst en oud en nieuw thuis te zijn maar als het aan het weer ligt dan zou ik liever hier blijven..

Tot de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Agadir

Mijn eerste reis

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2015

Bezoek

25 Januari 2015

Marokko!

11 Januari 2015

Opstart!

21 December 2014

Laatste paar weken deel 1!

09 December 2014

Bezoek vanuit Nederland!
Rick

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 7970

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: