Marokko! - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Rick Rond - WaarBenJij.nu Marokko! - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Rick Rond - WaarBenJij.nu

Marokko!

Blijf op de hoogte en volg Rick

25 Januari 2015 | Marokko, Agadir

Goedendag allemaal,

Het is al weer even geleden dat ik iets geschreven heb dus ik dacht zullen we dat maar weer eens doen! Het is al weer 3 weken geleden dat ik het koude Nederland heb veruild voor het warme Marokko, nouja warm.. Smorgens is het eigenlijk ook nog wel frisjes hoor maar om 11 uur kan de jas wel uit, en als je een goede dag heb kun je om 11;15 ook je trui uit doen haha.

Heb deze week eigenlijk weinig spannends mee gemaakt.. Het loopt allemaal wel goed door hier, oogsten zijn in volle gang allemaal en gaat allemaal redelijk goed. Ook begin ik steeds meer Frans te praten, soms met een woordje nederlands of engels er tussen door maar de meeste snappen wel wat ik bedoel, dat is opzich ook best prettig dat ze je verstaan hier hoor.

Ze zijn hier een beetje verderop aan de weg bezig, echt weer serieus niet over na gedacht hoor, alles mag gewoon door rijden en doen, zijn ze aan het asfaltteren en een die walst het aan en dan rijden de autos er weer over, het staat al weer vol sporen, manman soms he... Gaan ze belijning zetten, opdrogen? Nee dat is toch niet, dan rijdt iedereen er expres door heen heel de weg weer wit en dan vinden ze dat gek..

De opdracht vanuit school gaat ook allemaal goed hoor, alleen het verslag typen in het Engels is soms een opgaven maar gelukkig is er google translate..
Ik krijg volgende week bezoek vanuit nederland, en het eind van de week komen ons pa en ma op bezoek! Erg leuk om ze te laten zien wat ik nu eigenlijk allemaal doe hier, ze komen 3 dagen maar als ik alles moet laten zien wat ik doe dan denk ik dat ze binnen een uur opzich wel weer terug kunnen hoor.. haha nee dat is maar gekket.

Ik ga van de week nog een paar dagen naar het noorden van Marokko om daar een aantal boederije te bezoeken. Het is alleen wel 700km rijden maar goed, moet er wat voor overhebben he.

Nou ik heb eigenlijk niet heel veel meer te buurten,

Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Agadir

Mijn eerste reis

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2015

Bezoek

25 Januari 2015

Marokko!

11 Januari 2015

Opstart!

21 December 2014

Laatste paar weken deel 1!

09 December 2014

Bezoek vanuit Nederland!
Rick

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 7972

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: