Bezoek vanuit Nederland! - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Rick Rond - WaarBenJij.nu Bezoek vanuit Nederland! - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Rick Rond - WaarBenJij.nu

Bezoek vanuit Nederland!

Door: Rick de Rond

Blijf op de hoogte en volg Rick

09 December 2014 | Marokko, Agadir

Bonjour!
Het is weer een tijdje geleden dat ik weer wat geschreven heb op de site. Daarom ga ik er dus mee aan de gang. Ik heb vorige week in het begin van de week aan de slag gegaan met mijn stageopdracht en nog wat ander werk. Donderdagavond kwam mijn broer aan op het vliegveld van Agadir!
Ik heb hem daar s nachts opgehaald en naar bed gegaan doordat het toch al midden in de nacht was!
Eenmaal vrijdag ben ik samen met Rob een ronde wisten maken langs verschillende boerderijen. Hij keek zijn ogen uit, dingen die je in Nederland niet ziet, zoals 7 man in een taxi, 12 man achter in een bakje van een pick- up.. Als wij in Nederland met de transit mee iemand in het bakske na huis rijen om te gaan eten mag dat niet maar daar zeggen ze hier niets van hoor...
In het verkeer kan eigenlijk gewoon alles, alleen te hard rijden, bellen en rijden zonder gordel vinden ze niet leuk maar voor de rest maakt het allemaal niet uit.
Zo is de hoogste boete die je hier kunt krijgen 700 DH. Das is zo 65 a 70 euro. Ik heb er nog geen gehad hoor maar dat heb ik zomaar van horen zeggen..
Na de vrijdagavond afgesloten te hebben is er zaterdag ook weer een ronde gemaakt langs verschillende boerderijen. Rond de avond zijn we gaan eten in de buurt van het hotel en daarna is er nog een pintje gepakt in de Engelse pub hierachter.
Hier zijn enkele... of meerdere pinten genuttigd en toch maar voor gekozen om toch eens te gaan slapen..
De zondag deed het toch wel een beetje zeer en is er tot een uur of half 9 uitgeslapen om daarna een rondje te gaan rijden in de bergen.
In de bergen konden we niet heel erg ver komen omdat er wat stenen op de weg lagen waardoor de route niet vervolgd kon worden... Daarna zijn we naar een berg gereden waar een oud stadsgedeelte staat van Agadir, hier is van het uitzicht genoten!
Naar het bezichten hiervan is er nog een rondje gelopen over het strand en de boulevard om daar te eten en nog wat pilsjes te drinken.
Maandag hebben we nog een ronde gedaan over de boerderijen om nog eens te gaan kijken overal! Vanmorgen heb ik Rob afgezet op het vliegveld, die ging vanmorgen weer terug, ik ben daarna zo'n 3 uur alleen geweest en daarna kwam Bas weer aan hier!
Tot volgende week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Agadir

Mijn eerste reis

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2015

Bezoek

25 Januari 2015

Marokko!

11 Januari 2015

Opstart!

21 December 2014

Laatste paar weken deel 1!

09 December 2014

Bezoek vanuit Nederland!
Rick

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 7978

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: