Opstart! - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Rick Rond - WaarBenJij.nu Opstart! - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Rick Rond - WaarBenJij.nu

Opstart!

Door: Rick de Rond

Blijf op de hoogte en volg Rick

11 Januari 2015 | Marokko, Agadir

Hallo iedereen,

Het is weer een paar dagen geleden dat ik hier weer terug gekomen ben naar de kerst en oud en nieuw. Ik kan iedereen alvast verklappen.. Het is allemaal nog het zelfde hoor.. Ze rijden nog steeds mee een perd en wagen!
Ik ben 2 weken in Nederland geweest voor de kerst en oud en nieuw. Na al dat eten en doen ben ik weer vertrokken naar het altijd warme Agadir! De vlucht is goed verlopen hoor allen zat er een rare vent achter me maarja kleinigheidje blijf je houden.

Ik ben nu weer begonnen met mijn opdracht en mijn werkzaamheden hier, alles gaat eigenlijk wel goed. Het is voor mij wel wat druk maar dat geeft niet dat is alleen maar mooi. Toch heb ik nog even tijd kunnen vinden voor het schrijven van een stukkie!

Ik ben heel de week al weer bezig met van alles en nog wat. vandaag ook nog maar goed dat komt in Nederland ook vaak zat voor dus geen man overboord!

Ik heb deze week weer wel wat nieuws geleerd hier, de politie is hier kleurenblind.. Ik werd aangehouden door zo motoragent en die vent zei dat ik door rood reed... Nou ik weet niet wat voor bril hij op had maar het was dus echt groen... maarja je kunt er wel tegenin gaan maar dat helpt er ook niet aan. Hij wilde me een bon geven van 700 dirham, ongeveer 70 euro. Toch heb ik het voorelkaar gekregen om een beeeetje af te bieden. Uiteindelijk kwam ik uit op 400 dirham. Nog teveel voor iets wat je niet doet maar goed, het is altijd wat! Denk alleen niet dat je dat in Nederland moet proberen.. maar je kan het altijd is op het woord gooien. ze zeggen toch altijd vragen staat vrij!

Ik zal nog is wat werk gaan doen want anders kom ik daar nog niet klaar mee vandaag. Ik heb eigenlijk voor de rest weinig te melden. zo spannend was het van de wek nog niet echt.

Tot de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Agadir

Mijn eerste reis

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2015

Bezoek

25 Januari 2015

Marokko!

11 Januari 2015

Opstart!

21 December 2014

Laatste paar weken deel 1!

09 December 2014

Bezoek vanuit Nederland!
Rick

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 7983

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 23 Maart 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: